2.1.2018 otevřeno: 367 x
RHC - trenérský seminář Doc. RNDr. Jiřího Šimka
13.1.2018 proběhne na ZŠ a MŠ Rezníčkova Olomouc trenérský seminář pod vedením Doc. RNDr. Jiřího Šimka. Seminář je ohodnocen TŘEMI kredity.
Trenérský seminář
Datum: sobota 13.1.2018
Čas: 8:30 - 14:30
Místo: tělocvična ZŠ Řezníčkova Olomouc
Náplň:
· jak s družstvem vůbec začít, když děti ještě vůbec nic neumějí a trenér chce naplnit tréninkovou jednotku smysluplným programem?
· co, kdy a v jakém pořadí učit?
· které prvky nácviku jsou kompatibilní, které se naopak spolu trénovat nesmějí?
· jak to děti naučit, aby to pro ně bylo pochopitelné?
Lektor: Doc. RNDr. Jiří Šimek - držitel trenérské licence „A“, dlouholetý trenér
mládeže, metodik
Rezervace účasti: přihlašujte se, prosím, na webových stránkách:
http://rhc-olk.cz/, nejpozději do čtvrtku 11. 1. 2018
Za tento seminář dostanou všichni účastníci 3 kredity!
Tento seminář je pro účastníky zdarma!
Rámcový program trenérského semináře
|
|
|
|
|
|
Olomouc 13.1.2018
|
|
|
|
|
|
|
|
Místo a čas konání: tělocvična ZŠ Řezníčkova, Olomouc 8,30 - 14,30
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. blok - 8,30 - 10,00
|
|
|
|
|
|
|
|
Téma: právě začínáme; úkoly a organizace TJ v družstvu úplných začátečníků
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
08,30 - 08,40
|
úvod, představení účastníků, seznámení s programem semináře
|
|
08,40 - 09,00
|
typy pohybových schopností, jejich vnímavost vzhledem k věku, výběr pro děti
|
|
využití pomůcek pro obecný rozvoj koordinace a příklady jejich využití
|
|
výběr pomůcek pro házenou, výběr míče a jeho držení, základy pravidel
|
09,00 - 10,00
|
tvorba metodické řady pro správné házení a chytání míče, přihrávání "po ruce",
|
|
přes ruku", z pozice zezadu a jejich využití pro vrchní střelbu jednoruč ze země
|
|
tvorba metodické řady pro správné bránění 1:1 v součinnosti se spoluhráči
|
|
základy pravidel, sestavení dosud probraných prvků do TJ pro mini mladší
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10,00 - 10,15 hod.
přestávka mezi 1. a 2. blokem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. blok - 10,15 - 12,00
|
|
|
|
|
|
|
|
Téma : HČJ a tvorba dynamických stereotypů
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10,15 - 11,00
|
ÚČJ - tvorba metodických řad pro uvolnění bez míče
|
|
|
|
ÚČJ - výběr vhodného typu uvolnění s míčem a tvorba metodická řady pro nácvik
|
11,00 - 11,35
|
přihrávání a tvorba metodické řady pro nácvik RÚ v malé školní tělocvičně
|
11,35 - 12,00
|
metody současného prohlubování nácviku OČJ a ÚČJ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12,00 - 12,15
|
|
přestávka mezi 2. a 3. blokem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. blok - 12,15 - 14,15
|
|
|
|
|
|
|
|
Téma : HČJ - metody intenzifikace nácviku u dětí a výchova hráče ke kreativitě
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12,15 - 12,45
|
příklady intervalového tréninku obranného systému a brankářů
|
|
|
příklady intervalového tréninku útočné a obranné činnosti současně
|
|
12,45 - 13,15
|
příklady rozhodovacího procesu a výběr optimální varianty ze 2 možností
|
13,15 - 14,00
|
příklady rozhodovacího procesu a výběr optimální varianty z více než 2 možností
|
|
a samostatná řešení herních situací hráčem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14,00 - 14,30
|
diskuse, zhodnocení a zakončení semináře
|
|
|
|